luni, 9 iulie 2012

NEVOIA DE SCHIMBARE SI IN JUSTITIA ROMANA

Pentru a observa, pe viu, ANOMALIILE DIN JUSTITIE vizavi de fapte reclamate personal institutiilor in drept, MApN, GUVERN, PRESEDINTIE, sub administratia presedintelui, astazi suspendat de Parlament pentru incalcari repetate ale Constitutiei Romaniei, BASESCU Traian dar si a guvernului Boc, patronat politic si influentat direct de presedintele suspendat Basescu, am atasat unul din documentele reale ale PLANGERII mele civile in Justitie.  Pe langa plangerea penala.
Am atasat mai jos si Decizia instantei pentru a vedea efectul de COMPROMITERE a actului de justitie in practica unor instante, inclusiv vizavi si de plangerea mea penala impotriva presdintelui Basescu Traian, Boc Emil si Oprea Gabriel.
Apreciati dumneavoastra acum pe baza unei spete concrete ADEVARUL si NECESITATEA unor schimbari in justitia romana, inclusiv la ICCJ sau la CCR. Observati cum si domnul prim ministru PONTA a fost amenintat, el si familia sa. Eu am depus ACT SCRIS IN INSTANTA (vezi finalul documentului de la primul link de mai jos) dar reactia INSTANTEI a fost descalificanta ca si protectie solicitata, reactie ZERO si totala indiferenta.
CITITI si va veti edifica ! EU AM OBOSIT SI AM RENUNTAT SA MAI APELEZ LA JUSTITIA ROMANA.
Voi atasa insa si sesizarea mea transmisa catre Consiliul Superior al Magistraturii in vederea autosesizarii sale vizavi de lipsa unor decizii armonizate asupra unor spete comune, particulare ale pensionarilor.
Accesati linkul urmator: http://sdrv.ms/LaWpd6
SENTINTA CIVILA LA ADRESA http://sdrv.ms/LYD3Y7 SENTINTA CE RESPIMGE ACTIUNEA ATENTIE !!! CA NEFONDATA - Doamne câtă superficialitate. Eu cer RECALCULAREA și a celor 10 ani de muncă din viața civilă încă din 2006 și mie mi se răspunde ca la ceilalți din SCMD după OG1. Este inimaginabilă incompetența judecării speței.
Era ORDIN DISTRUGĂ orice sesizare în justiție, justiție controlată de Băsescu - Oprea! NU E GLUMĂ!

VOR URMA SI ALTE ACTE ORIGINALE POSTATE PE INTERNET

IATA CONTESTATIA DIN DECEMBRIE 2011 http://sdrv.ms/OwQ0Wn adresata tuturor institutiilor implicate in NEBUNIA RECALCULARILOR, inclusiv PRESEDINTELUI ROMANIEI TRAIAN BASESCU dar si ULTIMA CONTESTATIE LA CARE NU AM PRIMIT NICIUN RASPUNS LEGAL (IN 45 ZILE) http://sdrv.ms/L7AD5h  .

VEZI SI ADRESA CATRE MApN  CARE FACE MAI MULT DECAT HILARA TOATA ACEASTA SOLICITARE DE CORECTARE A UNOR CALCULE A PENSIEI CE MI SE CUVINE LEGAL SI DE DREPT ATENTIE !!! INCA DIN ANUL 2006 DE CAND AM INAINTAT CEREREA DE MAJORARE LEGALA A PENSIEI.
SOLICITAREA IRATIONALA A MApN DIN 2012 DE A RETRANSMITE ORIGINALUL ACTELOR (ATENTIE !!! ORIGINALUL CE DEJA SE AFLA LA EI), MINISTER AFLAT ACUM SUB PATRONAJUL USL, ESTE TOTALMENTE SIMILARA BANCURILOR CU GAGA, SAU GIGEL. OARE CATE ORIGINALE MAI POT EXISTA DACA DIRECTIA JUDETEANA DE PENSII A EMIS UN ORIGINAL TRIMIS LA MApN ?!?! DECE NU CERE DIRECT DE LA D.J.P. UN ALT ORIGINAL DACA EXISTA DUBII DE CALCULATIE PENTRU ACTUL EMIS DE D.J.P. GALATI ?!?! http://sdrv.ms/MdG2sx

Niciun comentariu: