sâmbătă, 3 decembrie 2016

APEL PUBLIC CĂTRE TOȚI ROMÂNII !!!

Dragi români, după cei 27 de ani ce se împlinesc de la LOVITURA DE STAT din România, fac un APEL PUBLIC către TOȚI cei care au JURAT CREDINȚĂ ROMÂNIEI ȘI POPORULUI ROMÂN să își facă singuri o rememorare și autoevaluare a respectării JURĂMÂNTULUI și să se înscrie pe această LISTĂ A CELOR CE NU ȘI-AU TRĂDAT ȚARA ȘI POPORUL ROMÂN, atașând și poza lor pentru a nu exista dubiu privind similitudinea numelui și prenumelui.
Înscrierea se face NUMAI pe pagina mea de facebook sau pe BLOG pentru a putea GESTIONA corect și LOIAL situația la zi.
Rog pe TOȚI facebook-iștii să RETRANSMITĂ în toate paginile și mediile acest APEL PUBLIC pentru a ajuta și a face BALANȚA REALĂ a celor ce NU AU TRAS NICI UN CARTUȘ la lovitura de stat din 1989 și nici NU AU ORDONAT SĂ SE TRAGĂ.
Este angajamentul meu față de ROMÂNI și ROMÂNIA ca fost ASESOR MILITAR (consilier militar al magistraților unei instanțe militare din care și eu am făcut parte) să inițiez acest demers de PURIFICARE A SOCIETĂȚII ROMÂNEȘTI. Posibil a înființa „Asociația EROILOR NECUNOSCUȚI de România” sau „Carta Albă a Eroilor Români, Necunoscuți”. Viitorul va decide.
Orice ATAC asupra acestei INIȚIATIVE constituie DOVADA CERTĂ A VINOVĂȚIEI INDUBITABILE a celui ce o exercită și O TRĂDARE  FLAGRANTĂ A INTERESELOR ROMÂNILOR. Deja, din prima zi, „Facebook România” a inițiat atacuri asupra postărilor.
Eu sunt cel dintâi care mă înscriu în această LISTĂ și am CONȘTIINȚA ÎMPĂCATĂ, mulțumind în fața lui Dumnezeu că am fost ferit și îndrumat de Duhul Sfânt să îmi respect JURĂMÂNTUL DAT și, întreaga mea activitate, de o viață, a fost ÎN SLUJBA POPORULUI MEU. Toate activitățile mele au fost dedicate INTERESELOR POPORULUI ROMÂN.
Așa să-mi ajute Dumnezeu!
Cei care evită a se înscrie sau cred că pot fenta ADEVĂRUL, rog să știe că, în privat voi primi CONFIRMAREA sau INFIRMAREA celor care fug și în cel de al 27-lea an de RĂSPUNDEREA LOR MORALĂ și abia apoi JUDICIARĂ vizavi de FAPTELE LOR de încălcare a JURĂMÂNTULUI MILITAR în dauna poporului român și a apărării AVUȚIEI NAȚIONALE.
Este timpul a pune capăt BLESTEMULUI TERIBIL aruncat asupra României și a românilor prin CRIMA DIN ZIUA DE CRĂCIUN a anului 1989 și a venit iată momentul pentru a curăța MORAL societatea de TRĂDĂTORII DE NEAM ȘI ȚARĂ.
Există trei situații distincte ce pot urma.
1. Să nu se mai înscrie NIMENI pe această LISTĂ SFÂNTĂ a propriilor noastre CONȘTIINȚE și atunci NU MAI AVEȚI DREPTUL SĂ CEREȚI RESPECT ȘI DREPTATE fiindcă nu mai are CINE să vă judece decât BUNUL DUMNEZEU. Subsemnatul fiind îndreptățit MORAL să vă ACUZ PUBLIC, fără drept de opoziție, de SPERJUR ȘI TRĂDARE DE NEAM ȘI ȚARĂ pe toți cei ce evitați a vă înscrie în această listă. Este opțiunea dumneavoastră și dreptul meu EXPRIMAT PUBLIC de a vă solicita MORAL poziția dumneavoastră prin autoevaluare și pocăință publică pentru o relaționare civică, morală și loială.
2. Să fie o LISTĂ mult prea mică, ceia ce însemnă că POPORUL ROMÂN nu are de la cine să mai aștepte sprijin și DREPTATE, cei aflați sub JURĂMÂNT, mai ales politicienii și liderii lor, fiind în masă SPERJURI prin propria decizie, INDIRECTĂ, exprimată aici, de a nu se afla ADEVĂRUL despre ei. Indirect, rezultă DOVADA TRĂDĂRII LOR din această opțiune și NU MAI AU DREPTUL LA CLEMENȚĂ din partea poporului român sau a ELECTORATULUI, trădat și umilit 27 de ani continuu.
3. Lista poate deveni foarte MARE și, Dumnezeu să-i facă pe cei aflați sub JURĂMÂNT să-și CERTIFICE JURĂMÂNTUL înscriindu-se pe LISTA ADEVĂRAȚILOR ROMÂNI. În acest caz voi lansa o PETIȚIE PUBLICĂ unde cei ce s-au înscris să poată translata DECLARAȚIA LOR MORALĂ spre recunoașterea JURIDICĂ, PUBLICĂ a poziției lor de CETĂȚENI LOIALI ROMÂNIEI și ELIGIBILI ELECTORAL unde românii să poată accesa declarația lor PUBLICĂ. Rog în consecință PARTIDELE POLITICE, ONG-urile sau Organizațiile Profesionale și Sindicale să SPRIJINE ACEST DEMERS DE PURIFICARE A SOCIETĂȚII prin propria declarație și răspundere MORALĂ.
ACEASTĂ LISTĂ A EROILOR NECUNOSCUȚI AI ROMÂNIEI, A CELOR CE I-AU JURAT CREDINȚĂ, SĂ FIE PUBLIC CUNOSCUTĂ DE TOȚI ROMÂNII, DE MILIOANELE DE FIINȚE CE AȘTEAPTĂ DREPTATE ȘI DELIMITAREA NOASTRĂ CONȘTIENTĂ DE BLESTEMUL ARUNCAT ASUPRA ROMÂNILOR.
Lista o public, pentru siguranță, și pe blogul meu http://icepaliga.blogspot.ro/
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla și ajută-ne să înălțăm SFÂNTA CRUCE!
DATA: 03-12-2016
Lt.col. (rtr) transmisiuni (CV - Aici)
Ioan CEPALIGA
Contact: cepaliga@upcmail.ro ; de aici veți putea primi, la nevoie, și numărul meu de telefon și fax

NOTĂ:
După ziua de azi, 04-12-2016, se vede deja ADEVĂRUL la propunerea mea. IMEDIAT, FACEBOOK ROMÂNIA a restricționat, exact cum mă așteptam, comentariile și accesibilitatea postării. De aceia am postat și aici. Ce vă spune această acțiune? TRĂDAREA e de la nivel FORTE ÎNALT și se tem de o coagulare a românilor și de CONTESTAREA CELOR LOIALI ȘI CARE ȘI-AU RESPECTAT JURĂMÂNTUL. Se simt amenințați și fac tot ce e posibil să nu puteți accesa situl sau pagina facebook, intermitent ca să nu se vadă. Eu sunt DEJA restricționat și nu mai pot posta liniștit pe facebook. I-am întrebat de ce și NU RĂSPUND solicitării.
PUTEȚI SĂ VĂ ÎNSCRIEȚI ORICÂND AICI. LISTA RĂMÂNE DESCHISĂ.
Priviți, cât de puțini mai sunt CURAȚI. Și asta după propria lor autoevaluare!!! „Rara avis” (pasăre rară), 1% este ponderea celor CURAȚI și care au avut CURAJUL să-și arate FAȚA.
TEAMA și DISPERAREA crimei de Crăciun își pune PECETEA în acest conglomerat de mafioți.
Eu am oferit o variantă de ieșire din CICLUL BLESTEMULUI și al TRĂDĂTORILOR pentru a realiza o UNIRE de conștiințe.
Lumea este, iată, INDIFERENTĂ, egoistă, rece și posedată de PROPRIILE aspirații dar fără de viitor.
Mă rog așadar pentru TOȚI acești EGOIȘTI să-și împlinească VISURILE prin care SINGURI se leagă de vanitatea lor și nu mai văd cât de SĂRACI și lipsiți de inimă au devenit. Poate abia ATUNCI vor realiza GREȘEALA lipsei lor de dragoste față de semeni și NEVOIA NOSTRĂ de a deveni din nou CALZI, empatici, activi în a AJUTA semenii noștri.
Îmi place emisiunea PRO-TV „Visuri la cheie” dar este atât de puțin în această MARE, OCEAN de nevoi VITALE.
Biserica nu se implică și foarte rar face și publicitate EDUCATIVĂ cu misiunile lor.
De aceia TINERII din cei 16.307.004 ortodocși, adică 81% din populația țării, NU SE VĂD în nici o acțiune a ORTODOXIEI românești. Tinerii mai ales, sunt tot mai TENEBRI/ÎNTUNECAȚI, SPIRITUAL și atrași de tendințele sataniste de desfrâu care NU DUC LA NIMIC BUN.
Iată de ce această LISTĂ poate determina o polarizare a societății, a celor cu CREDINȚĂ, cu LOIALITATE DOVEDITĂ și CONȘTIENȚI de RĂSPUNDEREA JURĂMÂNTULUI LOR.
EI SUNT ADEVĂRAȚII EROI ENIGMATICI.
Dacă spuneți că NU AȚI PUTUT FACE NIMIC SĂ OPRIȚI DEZASTRUL DE CE nici această OFERTĂ de COAGULARE a celor cu spirit civic nu o agreați?
Deveniți astfel TRĂDĂTORI CONȘTIENȚI de neam și țară. Asta vreți?
Indiferența UCIDE viitorul României. TREZIȚI-VĂ!!!


LISTA CELOR CARE CONSIDERĂ CĂ ȘI-AU RESPECTAT JURĂMÂNTUL ȘI SUNT ADEVĂRAȚI EROI, NECUNOSCUȚI DE SOCIETATE.
1. Lt.col. (rtr) Transmisiuni Ioan CEPALIGA - POZA  
2. Col. (r) Relu BREAZ comandant de unitate - POZA 
3. Petrișor PUFU - POZA 
4. Ovidiu Diaconu ofiter 2 in DTM (Directia Topografica Militara) - POZA
5. Leon Andreica - POZA 
6. Gl. Bg. (r.) prof. univ. dr. ing. Nitu Constantin - POZA   http://lenusa.ning.com/profiles/blogs/decaniada-antologiilor autor al lucrării „SISTEME INFORMATICE GEOGRAFICE ÎN CARTOGRAFIE ŞI ÎN CADASTRU” Bucureşti, 2014.
7. Zaharie Z CHIRA Adj.s.(rz)
[WO/OR9] 2001-2005 primul subofiter din istoria armatei la NATO HQ/IMS/C&RS Bruxelles
8.

Niciun comentariu: