duminică, 11 martie 2018

CATASTROFIC, NICI NU REALIZEAZĂ !!!

MINISTERUL PUBLIC - HARTA UNITĂȚILOR SUBORDONATE
Și acum VARZA din BILANȚ.
Acest sentiment  mi-a  fost transmis de Bilanțul  Parchetului General. VIZIUNEA lor e abia la „piciorul broaștei” dar habar n-au ce vede un vultur. Asta-i diferența de management.
Ei se cred STAT în STAT și habar n-au de DOCTRINE și structuri sistemice și armonie națională instituțională.
Nu-și pot vedea „lungul nasului” și se manifestă inept precum Pinochio.
Pentru tromboniști să le dau titlul PARTITURII din DEX:
AUTORITATE (inclusiv rolul ministrului justiției, absent) = „... INSTITUȚIE a STATULUI care are DREPTUL de a IMPUNE CUIVA ASCULTARE”!!!.
Analizați apoi și SISTEMIC autoritatea versus subordonarea pentru a pricepe diferența și armonia ȘTÍMELOR într-o partitură
SUBORDONARE = Raport de ierarhie între ORGANELE PUTERII DE STAT (a instrumentelor orhestrei) sau între cele ale ADMINISTRAȚIEI DE STAT, ori între acestea și ORGANELE PUTERII CARE LE-AU ALES (DIRIJORUL), în temeiul căruia organul superior „dirijează” ARMONIA și controlează activitatea organului inferior, ȘTIMELE, putând să le anuleze actele de MANAGEMENT (DISTONANTE) ilegale după prorogativele constituționale ale COMPOZITORULUI - electoratul. Restul e BRUIAJ de afon.
Pentru neștiutori  MANAGEMENTULUI.
Lista AMALGAM a unor probleme sensibile, doct împănate cu sofisme în „Bilanț” de „doctorul” care a gândit ȘTIMA, dezvăluie lipsa TOTALĂ de cunoștințe (MUZICALE) de MANAGEMENT și mai ales prin lipsa de integrare în AUTORITATEA SISTEMICĂ dar și de nerespectare a AUTORITĂȚII CONSTITUȚIONALE a partiturii în „Programul de țară”. Care o mai fi și PARTITURA aia?.
Se cântă după URECHE cu ȘTIME de la LĂUTARII afoni.
Ca să fiu mai ușor de înțeles, încercați școlărește, un CUPRINS cu CAPITOLE și „probleme” în sub-capitole ale BILANȚULUI PARCHETULUI GENERAL și ... vedeți ce iese.
Cel al DNA a fost mult „mai explicit” dar TOT în afara NECESARULUI SISTEMIC și de MANAGEMENT al ORHESTREI NAȚIONALE.
Apoi încercați să vedeți OBIECTIVELE anului 2017 ale Parchetului General și cum le-a îndeplinit, eu nu le-am identificat.
PARCHETUL e o STRUCTURĂ SISTEMICĂ, cu SUBSISTEME despre care nu am auzit NIMIC, cu o evaluare COMPARATIVĂ de MANAGEMENT.
Am început articolul cu HARTA de aici și puteți vedea și ORGANIGRAMA, ca să nu vorbim „din lift” la adresa:
http://www.mpublic.ro/sites/default/files/PDF/organigrama_oct_2015.pdf
STATISTICA prezentată (ÎNGROZITOARE) nu are OBIECTIVE CLARE pentru 2018 și NIMIC în cooperarea SISTEMICĂ cu celelalte sisteme instituționale ale STATULUI mai ales cu cele TREI PUTERI că doar nu e stat în stat.
Nici despre DNA și DIICOT nu a prezentat absolut nici o relație de AUTORITATE de management ca de altfel și față de parchete în ierarhia lor.
Procurorii vor statut de magistrați dar nu spun nici o vorbă de COOPERAREA cel puțin DOCTRINARĂ vizavi de UNITATEA DE MANAGEMENT în interesul românilor, a României.
Nici o vorbă de fenomenul JAFULUI asupra AVUȚIEI NAȚIONALE (400 miliarde dolari semnalat de CIA sau peste 1600 miliarde euro, sumă agregată la prețuri curente).
Sunt DOAR câteva OBIECTIVE așteptate și DIRECȚII RELAȚIONALE în structura SISTEMICĂ a societății.
Mai departe scrie-n carte la pagina 107. Cine ARE carte are parte și de pagina 107.
Altfel ... e CATASTROFIC viitorul eficienței „câinilor de pază” ai AVUȚIEI ROMÂNIEI.
Lt. col. retragere
Ioan CEPALIGA

Niciun comentariu: